ناطق نوری خطاب به جبهه پایداری:جایی برای چک و چانه زدن نیست-مجلس نهم:164


اصلاح طلبان اعلام کرده اند حاضر نمی شوند و نمی آیند که در این صورت کار خبطی انجام می دهند؛ این مملکت مال تمام مردم است و اصلاح طلبان هم باید در انتخابات حاضر شوند/ اصرار جبهه پایداری بر عدم وحدت این شائبه را برای مردم ایجاد می کند که اینها اصولگرا نیستند


احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و محمود آباد و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  اعتدال، با اشاره به مباحث جاری پیرامون وحدت اصولگرایان ، خطاب به گروه های جدایی طلب و جبهه پایداری گفت: وقتی در راس هرم اصولگرایان شخصیتی مانند آیت الله مهدوی کنی است، جایی برای چک و چانه زدن نیست.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر جبهه پایداری نقطه نظری دارد بیاید و بیان کند ، اصرار آنها بر اینکه دایره را تنگ تر کنند ، جز به ضرر خود آنها نخواهد بود.


نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های اول، سوم، چهارم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم که به دلیل تعدد دوره های حضور در مجلس رکورد دار است، به جبهه پایداری هشدار داد: ادامه این روند و تمکین نکردن به وحدت، تنها مردم را گیج تر می کند که بدانند اصولگرای واقعی کیست و آنقدر این مباحث لوث می شود که ملت باید دنبال اصولگرای واقعی بگردند و هر روز هم گروهی در جایی دیگر به عنوان اصولگرا سبز شود.


ناطق نوری ادامه داد: حتی اگر بخواهند موفق هم باشند و یک مجلس کارآمد داشته باشیم ، باید منسجم و متحد شوند؛ اگر جبهه پایداری با جبهه متحد اصولگرایان وحدت نکند ضربه می خورد ؛ در این میان رغبت مردم هم به مشارکت کم خواهد شد و می گویند اینها که بین خودشان نمی سازند با چه کسی خواهند ساخت.


وی افزود: طبیعتا برای مردم سوال است که چه مشکلی بر سر راه وحدت اصولگرایان وجود دارد؟


ناطق تصریح کرد: همچنین اصرار این گروه بر عدم وحدت این شائبه را برای مردم ایجاد می کند که اینها اصولگرا نیستند.


وی در خاتمه گفت: اصلاح طلبان اعلام کرده اند حاضر نمی شوند و نمی آیند که در این صورت کار خبطی انجام می دهند؛ این مملکت مال تمام مردم است و اصلاح طلبان هم باید در انتخابات حاضر شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا